Reklama u nas
Działania reklamowe na portalach branżowych, ze względu na możliwość dotarcia do sprecyzowanej grupy odbiorców, cieszą się dużym zainteresowaniem wielu firm. Kampanie reklamowe prowadzone w obrębie serwisów tematycznych charakteryzują się wyjątkowo dużą skutecznością. Pośrednicy na rynku nieruchomości są grupą docelową reklam dla następujących podmiotów:
- deweloperzy
- banki
- pośrednicy finansowi
- ubezpieczyciele
- pracownie architektoniczne
- firmy budowlane
- zarządcy nieruchomości
- firmy meblowe
- firmy przeprowadzkowe
- producenci okien i drzwi
Powyższa lista jest wynikiem analizy kampanii mailingowych adresowanych do pośredników nieruchomości. Oferta produktowo-usługowa wymienionych firm bardzo często polecana jest przez pośredników ich klientom, lub w przypadku pełnomocnictwa na wykonanie kompleksowej usługi, bezpośrednio przez nich wykorzystywana, np. wynajem nieruchomości biurowej z zakupem wyposażenia meblowego.