Centralny Rejestr Ofert Nieruchomości

Reklama u nas

Działania reklamowe na portalach branżowych, ze względu na możliwość dotarcia do sprecyzowanej grupy odbiorców, cieszą się dużym zainteresowaniem wielu firm. Kampanie reklamowe prowadzone w obrębie serwisów tematycznych charakteryzują się wyjątkowo dużą skutecznością. Pośrednicy na rynku nieruchomości są grupą docelową reklam dla następujących podmiotów:

  • deweloperzy
  • banki
  • pośrednicy finansowi
  • ubezpieczyciele
  • pracownie architektoniczne
  • firmy budowlane
  • zarządcy nieruchomości
  • firmy meblowe
  • firmy przeprowadzkowe
  • producenci okien i drzwi

Powyższa lista jest wynikiem analizy kampanii mailingowych adresowanych do pośredników nieruchomości. Oferta produktowo-usługowa wymienionych firm bardzo często polecana jest przez pośredników ich klientom, lub w przypadku pełnomocnictwa na wykonanie kompleksowej usługi, bezpośrednio przez nich wykorzystywana, np. wynajem nieruchomości biurowej z zakupem wyposażenia meblowego.